piątek, 26 czerwca 2015

Wakacje!

Hej

W końcu się doczekałam. Ciężki, pełen pracy rok szkolny 2014/2015 jest już za mną. Nie muszę martwić się wstawaniem o 7, odrabianiem prac domowych czy uczeniem się do kartkówek i klasówek(chociaż trochę się poduczę do egzaminu gimnazjalnego). Jakieś plany na wakacje? Żadne. Może w sierpniu pojadę do Słupska. Uwielbiam to miasto. Będę tam trzeci raz, ale za każdym razem mi się nie nudzi, ponieważ jakieś 20 km dalej jest Ustka. Kąpiel w Morzu Bałtyckim dawał taką samą frajdę jak w Czarnym. Tylko, że kiedy byłam w Bułgarii o wiele łatwiej było znaleźć sobie miejsce do opalania.

W wakacje zamierzam przyzwyczaić się do codziennej aktywności fizycznej. W roku szkolnym łatwiej jest, ponieważ mamy W-F. Chciałabym trochę schudnąć, ponieważ w maju moja kuzynka ma komunię.

Dzisiaj zaprezentuje zdjęcia robione w tą środę. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. Z góry przepraszam za jakość, ale taki jest efekt robienia fotek telefonem za 550zł :)













Mój OOTD

sweterek- lump
bluzka-New Yorker(kupiona w Czechach)
legginsy- Esmara(Lidl)
buty- CCC
bransoletki- New Yorker i Rossman



2 komentarze:

  1. Ja planów na wakacje nie mam ale fajny sweterek :)
    Pozdrawiam,madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne plany na wakacje, też chciałabym pojechać nad morze!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń