poniedziałek, 11 maja 2015

Ulubieńcy kwietnia


Hej

Dzisiaj będzie spóźniony post o ulubieńcach kwietnia. Mam 3 rzeczy z kategorii urodowo-modowej, dwa filmy i książkę.

Zacznę od mgiełki do ciała Playboy Play It Sexy. Kupiłam ją za niecałe 11 zł w Rossmannie na wyprzedaży. Jest idealnym zapachem na okres wiosenno-letni Całkiem długo się utrzymuje i mam nadzieję, że to nie będzie jedyna mgiełka z tej firmy.

Następną rzecząsą kolczyki nanu, które można kupić w Rossmannie. Nie jestem fanką wiszących kolczyków. A te mogę nosić 24 godziny na dobę. Pasują do każdej stylizacji.


Ostatnią rzeczą jest czarny Tangle Teezer w wersji "zwykłej". Mam go ponad trzy miesiące. Wersja kompaktowa jest u mnie ponad półtora roku. Te szczotki są niezastąpione. Idealnie, w delikatny sposób rozczesują włosy. Nie zamieniłabym jej na nic innego



 Ulubionymi filmami są "Mamma Mia", i "Anioły i Demony" 
Książką która pokochałam jest "Inferno" Dana Browna, które jest na etapie produkcji. Wyobrażałam sobie jaki to byłby ciekawy film, a tu ku mojemu zadowoleniu zaczynają się zdjęcia.




A co wy pokochaliście w tamtym miesiącu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz